Despre noi
DESPRE "UNIBUS"
a fost înființată în anul 2019, având activitate principală de transport internațional de pasageri
Proprietarul capitalului Unibus este Transpect S.A., societate care deține în portofoliu mai multe companii europene de transport de pasageri, unele dintre ele cu o experiență de peste 30 de ani în domeniu și cu experiență dovedită pe bătrânul continent. Flota operată de firmele deținute de Transpect numără peste 600 de autocare. Pe lângă transportul de pasageri, Transpect și companiile sale afiliate desfășoară activități comerciale în domeniul comerțului cu produse petroliere, al industriei alimentare, al asigurărilor, al turismului și al managementului imobiliar, al comerțului cu autovehicule, al extracției și prelucrării agregatelor, al dispozitivelor medicale, al managementului mass - mediei, al dezvoltării și implementării sistemelor de management, al planificării afacerilor și al evaluării riscurilor, al construcțiilor electrice, etc.
Călătorii despre noi
03 Dec 2023 Rogojinaru
|
Am rezervat din Sofia de la aeroport de la Terminalul 2 doua bilete de autocar pana la Bucuresti, insa soferul nu a venit pana la aeroport, pe motivul ca lui nu ii aparea pe lista de pasageri statia de la aeroport. A trebuit astfel sa se mearga cu taxiul 1,5 h pana la autocar, care a asteptat acele 2 persoane. |
|
09 Nov 2023 Sapfira SURDU
|
Întârziere la gara Serdika cu 1h:10 min., reținere in vamă 2 ore, sosire în autogara Militari la ora 8:15. Ținând cont ca programul declarat pe biletul de rezervare 22:00 - Pornire autogara Serdika(Sofia)și sosire 5:45 - Autogara Militari(București). Autobuzul de la compania "Flixbus" a venit cu 20 min. înainte de plecare (ora 23:00) și a sosit la autogara Militari la 06:30, având un program declarat pe website 23:30 - Pornire de la Serdika și 06:35 - sosire în Militari. |
|
01 Nov 2023 Iulia Coman
|
Multumim soferilor dedicati care s-au straduit sa ne faca calatoria cat mai placuta si rapida in ciuda conditiilor vitrege de trafic pe traseul Sofia - Bucuresti. As avea cateva observatii care ar putea imbunatati serviciile si relatia cu calatorii: - pe documentul primit in urma rezervarii nu au fost precizate numerele pentru locuri la ducere, ca atare la Ruse a trebuit sa ne mutam pentru ca un alt calator avea loc cu numar - nu am primit nicio precizare referitoare la necesitatea unui onboarding la Sofia, cererea soferului ne-a luat total prin surprindere. Ar fi fost bine sa stim dinainte, nu ar mai fi fost nevoie sa ne deplasam in alta locatie cu bagajele pentru acest lucru |
|
28 Oct 2023 Anonim
|
|
|
20 Oct 2022 Anonim
|
Raspuns Unibus: Suntem onorati și vă mulțumim ca ne-ați ales! Cu stima, Echipa UniBus! |
|
02 Oct 2022 Lianu
|
|
|
16 Sep 2022 Anonim
|
Wifi-ul se deconecta constant. E un detaliu de calatorie important, sugerez sa fie revizuita problema. |
|
28 Aug 2022 Anonim
|
|
|
23 Aug 2022 Anonim
|
Intarzieri enorme neresponsabili.... |
|
06 Jul 2022 Anonim
|
Doamna cu care am rezervat a fost un pic irascibilă . Șoferii au făcut ce au putut cu ceea ce li se da |
|
06 Jul 2022 Anonim
|
Calatorie perfecta. Felicitari echipei de soferi. Felicitari companiei. |
|